Get your dropdown menu: profilki

sobota, 28 marca 2015

Powitanie!



Hejka,

Nazywam się... Maja ;)
Mam prawie 15 lat, czyli jestem w drugiej klasie gimnazjum.
Moją ksywką tutaj jest Mangle, a dokładniej Manglerie (chyba już wiecie jaki jest mój ulubiony animatronik?)
Uwielbiam gry, a szczególnie w nie grać :)
Bardzo interesuję się popularną grą pt.: "Five Nights At Freddy's"
Tak, właśnie z myślą o niej założyłam tego bloga.
Autor gry ukrył wiele 'smaczków' w tej grze, a moim celem będzie je odnaleźć, przeanalizować i opublikować je Wam.

Pojawią się tu:

Five Nights at Freddys 2 - Mangle Foxy 2 -Icon GIF☺ ciekawostki związane z grą (FNAF)
☺ moje teorie spiskowe
☺ opisy animatroników
☺ i jeszcze więcej...


Myślę, że troszeczkę Was zaciekawiłam?

No dobrze! To ja kończę! Paa!

~Manglerie

[W.I.P]MANGLE(.Gif) by yoksaharat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz